+ arguments?

Albert Sales

A Felip Puig li han pres el pèl

Al Sr. Felip Puig li han aixecat la camisa. Qui li hagi explicat que les provocacions i la violència del dia 27 de maig a la Plaça Catalunya van sortir de les persones concentrades li ha pres descaradament el pèl. O això, o el Sr. Puig menteix.

La policia va buscar la confrontació. Ho vaig veure i ho vaig viure. A mi no m’ho han explicat altres persones com a ell. Hi ha fotos, hi ha vídeos, però no em fan falta.

Vaig veure com els mossos iniciaven les bastonades contra gent asseguda. Gent que mai abans habia tingut una porra o un antiavalots tan aprop (ho sé bé perquè hi havia coneguts i conegudes). Vaig veure i sentir com els mossos insultaven i deien “piojosa” a una noieta que els va deixar un clavell davant dels peus. Vaig veure com empenyien una senyora fins que ella es va girar i els va escridassar i vaig presenciar com li pegaven a les cames.

Quan es va establir el cordó al voltant de la plaça, molta gent es va asseure davant la línia policial. Sense cap provocació i sense cap raó aparent, els mossos decidien cada cert temps avançar un o dos metres, per retrocedir acte seguit. Aquests dos metres s’avançaven fent-nos aixecar i pressionant-nos a l’abdomen amb les empunyadures de les porres.

Això no és provocar?

També vaig pressenciar manifestants escridassant i insultant als agents. Inclús vaig veure qui els tirava aigua. Inclús una ampolla d’aigua vuida. Aquesta és tota la violència que es va adreçar a la policia.

Sr Puig, vostè menteix o els que li han explicat la històrieta que ha portat al Parlament també menteixen. El 27 de maig em va quedar molt clar quin tipus d’elements formen part de la policia autonòmica. Algun dia m’agradaria saber del cert si els violents eren a la plaça o als despatxos de la Generalitat.

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on Juny 8, 2011 by in Repressió and tagged , , , , , , , .
